← Gå tilbake

Kristin Lyse
Webredaktør

Nye sider på Pårørendeprogrammet.no

Pårørendeprogrammet oppdateres med nye historier fra fagfolk. Her får vi innblikk i de unike perspektivene som vokser frem av arbeid med pårørende i ulike situasjoner og faser i livet.
Flertallet av de mest leste og delte sidene på Pårørendesenteret.no ligger under fanen Min Historie. Vi har notert oss det enorme engasjementet som disse historiene vekker og tar lærdom av det.

Vi lanserer derfor i disse dager Min Faghistorie på Pårørendeprogrammet.no. Her kommer vi til å publisere intervjuer med fagpersoner som gjennom sitt arbeid kommer i kontakt med pårørende. Historiene vil belyse erfaringer som fagpersoner har gjort seg i møte med pårørende og hvordan disse erfaringene har fått påvirke i videre praksis og faglig utvikling.

Det ligger allerede noen saker ute og vi kommer til å publisere nye intervjuer her med jevne mellomrom.

Før sommeren kommer det også filmer med Min Faghistorie fra ulike personer, både i og utenfor helsesektoren.