I helsetjenesten
Kursportal_knapp
Kursportal_knapp_hover
Konferansebanner%202023%20copy

Pårørende – på liv og død

Årets Pårørendekonferanse blir arrangert digitalt og med lokale
arrangementer 20. september fra kl. 09:00–15:00.

Pårørendekonferansen 2022 er ferdig, og planleggingen for konferansen 2023 er allerede godt i gang. Vi oppdaterer sidene fortløpende når tidspunkt, tema og program blir klart. Meld deg på nyhetsbrev for å få informasjon fortløpende.

Gjennom foredrag, filmer og studiosamtaler med pårørende, fagpersoner og forskere utforsker dette årets konferanse hvor langt vi har kommet i å inkludere de pårørende.

Programmet vil inneholde både kjente navn, dyktige fagpersoner, engasjerte forskere og erfarne pårørende.

UnnB

Unn Birkeland

Daglig leder ved Pårørendesenteret
Konferansen ledes av Birkeland som er utdannet sykepleier og har en mastergrad i ledelse. Hun er daglig leder i Stiftelsen Pårørendesenteret og har i tillegg roller som kommunepolitiker, meddommer og styremedlem i flere styrer. Hun har over 20 års erfaring fra lederroller i både privat, offentlig og frivillig sektor.

Else Kåss Furuseth

Standupkomiker og programleder
Else er en av Norges mest profilerte komikere. Hun er kjent fra en rekke tv-programmer, bl.a. Torsdag kveld fra Nydalen, Det er lov å være blid, Mandagsklubben og Kåss til kvelds. Hun fikk svært god respons på sin forestilling Kondolerer der hun forteller om livet etter at hun som 11-åring mistet moren, og som 28-åring mistet broren. Begge valgte å ta sitt liv.
Else%20Ka%CC%8Ass

Få oppdateringer om konferansen

Ved å sende inn skjema samtykker jeg til at mine personlige data lagres av Pårørendesenteret. Se vår personvernerklæring.
Logostripe%202021
Tilbake_pil